INOVÁCIA naša garancia
Sme jednou z najinovatívnejších upratovacích spoločností v bratislavskom kraji. Naše doterajšie pôsobenie, úspechy a inovačné metódy sú garanciou našej hodnoty na trhu a súčasne potvrdením porozumenia potrebám našich klientov.
FLEXIBILTA času a potrieb
Našou prioritou je flexibilita. Sami si vyberáte deň a čas, na kedy si chcete upratovanie objednať, ako aj jeho náročnosť, či periodicitu. Môže to byť aj niekoľko dní či týždňov vopred, podľa toho, ako vám to najviac vyhovuje.
V prípade, že potrebujete upratať, čo najskôr, je dôležité vedieť, že štandardné spracovanie a vybavenie objednávky (vrátane ohodnotenia) trvá v priemere 3 dni. Dôvodom je jej spracovanie v systéme, zabezpečenie relevantných pracovníkov. V prípade, že máte špecifické požiadavky na druh prác či pracovníkov, môže zrealizovanie trvať aj dlhšie.
Vo všeobecnosti zabezpečujeme:
• generálne jednorázové upratovania domácnosti
• pravidelné upratovania domácnosti
• generálne jednorázové upratovania firemných priestorov
• pravidelné upratovania firemných priestorov
• upratovanie pri sťahovaní
• upratovanie po maliaroch a stavbároch
• upratovanie po oslavách a firemných večierkoch
• tepovanie
• umývanie okien
• aj ostatné domáce práce, (pranie, žehlenie…)
Naši pracovníci nesmú čistiť vysoko hodnotné a delikátne veci bez predchádzajúceho zaškolenia a bez vášho súhlasu.
PODLAHOVÁ KOZMETIKA, drogéria a iné
Pri generálnom jednorázovom upratovaní zabezpečujeme čistiace prostriedky, ako aj vybavenie. Pri pravidelnom upratovaní máte možnosť rozhodnúť sa, či vám zabezpečíme čistiace prostriedky a vybavenie alebo si ich obstaráte sami. Dovoz vybavenia a techniky je spoplatnený paušálnou sumou 8 € v rámci Bratislavy. Náš personál je odborne vyškolený na prácu a aplikáciu s čistiacimi prostriedkami rôzneho druhu. Vychádzajúc z našich odborných skúsenosti je bezpečnejšie a efektívnejšie používať nami preverené čistiace prostriedky, aby sa dostavil maximálne efekt.
OBJEDNÁVKY na zavolanie
Objednávky vybavujeme
• telefonicky, kedy nám stačí len prezvoniť a my vám zavoláme späť
• faxom
• e-mailom
Naši obchodní zástupcovia a konzultanti sú vám k dispozícii NONSTOP (24hod/7dní v týždni). Môžete sa na nich obrátiť s akýmikoľvek otázkami, návrhmi, reklamáciami, pripomienkami, či pochvalami.
CENY najlepšie na trhu
Ceny upratovacích a čistiacich prác v našom ponukovom liste neustále kontrolujeme a aktualizujeme, aby sme vám, našim klientom, zabezpečili služby v najvyššej kvalite s čo najnižšou cenou.
KVALITA verzus kvantita
Pri rozhodnutí využiť naše služby nie ste viazaní žiadnou minimálnou výškou objednávky. Vychádzajúc z našich skúseností, sme zaviedli pravidlá, že pri upratovaniach, kde sa platby odvíja od počtu hodín, nie od jednotlivých úkonov si účtujeme:
• pri jednorázovom upratovaní minimálny počet hodín 5
• pri pravidelných upratovaniach sú to minimálne 3 hodiny týždenne alebo 4 hodiny mesačne.
REKLAMÁCIE na počkanie
Naši pracovníci sú vyberaní na základe pohovorov, ktoré odhalia vhodnosť pracovníka na danú pozíciu. Požadujeme všetky základné údaje či referencie od predchádzajúcich zamestnávateľov. Pracovníci prechádzajú skúšobnou dobou, ako aj monitoringom. Aj napriek všetkej našej snahe a opatreniam sa môže vyskytnúť chyba, či nedostatok, ktorý riešime s maximálnym nasadením. Každú sťažnosť (napr. ak náš pracovník nepríde na určené miesto v dohodnutý čas, nie ste spokojný s naším servisom či službou …) vybavíme na počkanie, prípadne v čo najkratšom možnom čase. V prípade akýchkoľvek otázok, nezrovnalostí či pripomienok nás bez váhania kontaktujte a my urobíme všetko pre vašu spokojnosť!
ETIKA je našou hodnotou
Jednou z našich hlavných firemných zásad je dodržiavanie morálneho kódexu a obchodných etických princípov. Naša spoločnosť je budovaná na transparentnej spolupráci so všetkými našimi klientmi aj partnermi.
VĎAČNOSŤ za prejavenú dôveru
Ďakujeme vám za prejavenú dôveru a ochotu spolupracovať. Chceme, aby ste vedeli, že sme tu stále pre vás a urobíme maximum pre vašu spokojnosť. V prípade akýchkoľvek otázok, návrhov, či pochvál nás neváhajte kontaktovať. Sme vám vďační za každú radu a pripomienku, pretože nám pomáha napredovať a zlepšovať služby pre vás, našich vzácnych klientov.