- Ako sa môžem stať vaším klientom?
Je to veľmi jednoduché. Stačí, ak nás kontaktujete telefonicky, prostredníctvom faxu alebo e-mailu a zadáte svoju prvú objednávku. - Aká je minimálna výška objednávky?
Pri objednávaní tovaru nie ste viazaní žiadnou minimálnou hodnotou objednávky. Navyše tovar rozvážame denne od skorých ranných hodín v každý pracovný deň, čo znamená, že tovar môžete objednať aj viackrát týždenne a my vám ho radi doručíme až do vašich skladových regálov spolu s faktúrou. - Môžem si vybrať deň, kedy si prajem tovar doručiť?
Samozrejme. Tovar si môžete objednať aj niekoľko dní vopred, podľa toho, ako vám to najviac vyhovuje. V prípade, že potrebujete, aby sme vám tovar doručili na druhý deň ráno, je potrebné podať objednávku maximálne do 14.00 hod. predchádzajúceho pracovného dňa. Dôvodom je, aby sme ju stihli spracovať v systéme, vybaviť a načas vám ju doručiť. - Čo ak si chcem objednať tovar, ktorý nie je v ponukovom liste?
Zoženieme a doručíme (takmer) všetko! Tovar, ktorý nie je uvedený v ponukovom liste a vy ho potrebujete (potraviny, saponáty, plastové riady …) si, samozrejme, môžete u nás objednať. Výnimkou sú len alkoholické nápoje. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Vždy vám radi poskytneme aktuálne informácie a odpovede na vaše otázky. - Ako môžem platiť?
Faktúru môžete zaplatiť elektronickým prevodom na bankový účet, poštovou poukážkou alebo v hotovosti. - Ako garantujete kvalitu svojich služieb?
Vieme, že spokojnosť na vašej strane je našou najlepšou reklamou, preto robíme všetko, aby sme si ju udržali. Pravidelne kontrolujeme záruky, obaly a celkový stav tovarov. Tovar je dovážaný každý pracovný deň v dohodnutom množstve a najvyššej kvalite. Naši obchodní reprezentanti vám ochotne poradia v prípade akýchkoľvek otázok a promptne zareagujú na akúkoľvek vašu požiadavku. Jednou z našich hlavných firemných zásad je dodržiavanie morálneho kódexu a obchodných etických princípov. Aj napriek všetkej našej snahe a opatreniam sa môže vyskytnúť chyba, či nedostatok, ktorý riešime čestne a s maximálnym nasadením. Každú sťažnosť, či pripomienku vybavíme na počkanie a urobíme všetko pre vašu spokojnosť. Naša spoločnosť je budovaná na transparentnej spolupráci so všetkými našimi klientmi aj partnermi, preto nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať. - Ak sa stanem Vašim verným zákazníkom, budem mať z toho špeciálne výhody?
Určite ÁNO. Všetci naši verní zákazníci využívajú výhody nášho vernostného programu. - Čo ak sa tovar pri preprave poškodí?
Pri preprave a manipulácii s tovarom postupujeme maximálne opatrne. Uvedomujeme si, že danú objednávku už očakávate a my vám ju, zároveň, chceme doručiť najskôr, ako je to možné. V prípade, že sa tovar aj napriek všetkej našej opatrnosti poškodí, vymeníme vám ho za nový. - Kedy si môžem uplatniť reklamáciu?
Reklamáciu na dodaný tovar si môžete uplatniť, v prípade, že obal, či tovar sa poškodil pred jeho prevzatím. Množstvo či akosť nezodpovedajú dohodnutej požiadavke alebo Vám bol dodaný neobjednaný tovar. V prípade oprávnenej reklamácie bude táto riešená buď poskytnutím náhradného tovaru, alebo vrátením peňazí. - Aký je postup v prípade reklamácie?
Aj napriek všetkej našej snahe a opatreniam sa môže vyskytnúť chyba, či nedostatok, ktorý riešime čestne a s maximálnym nasadením. Každú sťažnosť, či pripomienku vybavíme na počkanie a urobíme všetko pre vašu spokojnosť.