1. Ako sa môžem stať vaším klientom?
    Je to veľmi jednoduché. Stačí, ak nás kontaktujete telefonicky, prostredníctvom faxu alebo e-mailu a zadáte svoju prvú objednávku.
  2. Aká je minimálna výška objednávky?
    Pri objednávaní tovaru nie ste viazaní žiadnou minimálnou hodnotou objednávky. Navyše tovar rozvážame denne od skorých ranných hodín v každý pracovný deň, čo znamená, že tovar môžete objednať aj viackrát týždenne a my vám ho radi doručíme až do vašich skladových regálov spolu s faktúrou.
  3. Môžem si vybrať deň, kedy si prajem tovar doručiť?
    Samozrejme. Tovar si môžete objednať aj niekoľko dní vopred, podľa toho, ako vám to najviac vyhovuje. V prípade, že potrebujete, aby sme vám tovar doručili na druhý deň ráno, je potrebné podať objednávku maximálne do 14.00 hod. predchádzajúceho pracovného dňa. Dôvodom je, aby sme ju stihli spracovať v systéme, vybaviť a načas vám ju doručiť.
  4. Čo ak si chcem objednať tovar, ktorý nie je v ponukovom liste?
    Zoženieme a doručíme (takmer) všetko! Tovar, ktorý nie je uvedený v ponukovom liste a vy ho potrebujete (potraviny, saponáty, plastové riady …) si, samozrejme, môžete u nás objednať. Výnimkou sú len alkoholické nápoje. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. Vždy vám radi poskytneme aktuálne informácie a odpovede na vaše otázky.
  5. Ako môžem platiť?
    Faktúru môžete zaplatiť elektronickým prevodom na bankový účet, poštovou poukážkou alebo v hotovosti.
  6. Ako garantujete kvalitu svojich služieb?
    Vieme, že spokojnosť na vašej strane je našou najlepšou reklamou, preto robíme všetko, aby sme si ju udržali. Pravidelne kontrolujeme  záruky, obaly a celkový stav tovarov. Tovar je dovážaný každý pracovný deň v dohodnutom množstve a najvyššej kvalite. Naši obchodní reprezentanti vám ochotne poradia v prípade akýchkoľvek otázok a promptne zareagujú na akúkoľvek vašu požiadavku. Jednou z našich hlavných firemných zásad je dodržiavanie morálneho kódexu a obchodných etických princípov. Aj napriek všetkej našej snahe a opatreniam sa môže vyskytnúť chyba, či nedostatok, ktorý riešime čestne a s maximálnym nasadením. Každú sťažnosť, či pripomienku vybavíme na počkanie a urobíme všetko pre vašu spokojnosť. Naša spoločnosť je budovaná na transparentnej spolupráci so všetkými našimi klientmi aj partnermi, preto nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať.
  7. Ak sa stanem Vašim verným zákazníkom, budem mať z toho špeciálne výhody?
    Určite ÁNO. Všetci naši verní zákazníci využívajú výhody nášho vernostného programu.
  8. Čo ak sa tovar pri preprave poškodí?
    Pri preprave a manipulácii s tovarom postupujeme maximálne opatrne. Uvedomujeme si, že danú objednávku už očakávate a my vám ju, zároveň, chceme doručiť najskôr, ako je to možné. V prípade, že sa tovar aj napriek všetkej našej opatrnosti poškodí, vymeníme vám ho za nový.
  9. Kedy si môžem uplatniť reklamáciu?
    Reklamáciu na dodaný tovar si môžete uplatniť, v prípade, že obal, či tovar sa poškodil pred jeho prevzatím. Množstvo či akosť nezodpovedajú dohodnutej požiadavke alebo Vám bol dodaný neobjednaný tovar. V prípade oprávnenej reklamácie bude táto riešená buď poskytnutím náhradného tovaru, alebo vrátením peňazí.
  10. Aký je postup v prípade reklamácie?
    Aj napriek všetkej našej snahe a opatreniam sa môže vyskytnúť chyba, či nedostatok, ktorý riešime čestne a s maximálnym nasadením. Každú sťažnosť, či pripomienku vybavíme na počkanie a urobíme všetko pre vašu spokojnosť.